söndag 31 oktober 2010

Long time no see

Har inte funnit ro att skriva av mig på sistone, därför inget skrivet på över en vecka. Skulle kunna gå in i detalj på vad jag har gjort, men det skulle förmodligen trötta ut er - även om jag är en skribent av högsta klass. Självgodhet saknar jag verkligen inte, inte det heller ska väl sägas. Livet går sin gilla gång, jag har mina sysslor, jobb, hockey och, nej just det jag hade inget mer nej. Har jobbat lite snabbt ikväll också, var och kopplade till larmet efter Grease som var i Ishallen. Marie Serneholt är med och när jag väntade på att kunna koppla till kom hon gåendes i korridoren. Hon var snyggare i verkligheten än på kort, det måste sägas.

Imorgon är jag ledig, vad jag vet än så länge. Blir att rodda i mitt hem, försöka sätta ihop något till mitt och TNE:s projekt "De omutbara".

Nu ska jag dock fundera på hur det där med sömn känns.

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar