tisdag 6 mars 2012

Snart dags att bränna fläsk...

Så ligger det till mina harhjärtade vänner, vänninor, praoelever och praktikanter. Nej Tant C, jag har inte glömt bort dig du ingår i ovan nämnda skara. Snart är det dags för spinning igen, 55 minuter av svett, tårar och brusten stolthet. Förhoppningsvis gör det nytta på min redan perfekta kropp. Tror inte någon på hela den här världen är snyggare än jag, många vill vara det, men ingen lyckas.

Jag förstår att alla känner avund över detta, men trösta er med att ni inte är ensamma om att misslyckas. Det finns bara plats för en av mig, och det är eder högt ärade undertecknad som ni slaviskt valt att följa.

Jag har funderat på det där med videoblogg, men insåg snabbt att det är ett löjligt inslag i världen och därför låter jag Niklas Wikegård och fjortisar syssla med sånt. Vi som riktar in oss på en publik med intelligens och/eller förmågan att läsa, vi sysslar med text.

För övrigt hade min farmor haft namnsdag idag, om hon varit i livet, grattis Ebba.

/F

1 kommentar:

  1. Vadå! Cyklar du bara 55 minuter...jag cyklar minsann 60 min. Jag är alltid lite bättre än du.

    SvaraRadera