lördag 10 mars 2012

Är Ranelid årets klart bästa PR-kupp?

Jag börjar fundera på om inte Christer Björkman är ett geni, ur ett PR-perspektiv alltså. Det här med Ranelids medverkan i melodifestivalen, eller mellon som de hippa människorna säger. Att han inte är ett musikaliskt geni är ju rätt uppenbart alltså, och bidraget är hemskt enligt mig. Däremot har det nog inte snackats såhär mycket "mello" på väldigt länge, mycket tack vare Ranelids medverkan. Dennes förmåga att väcka känslor är precis vad det här arrangemanget behöver tror jag, och det är nog ingen slump att Björkman plockade in Ranelid i årets uppställning.

Smart Björkman.....

För övrigt anser jag att TNE bör representera Sverige i Eurovision....

/F

Skvallerpressen: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/article14504971.ab

1 kommentar:

  1. Världens bästa C Nordh11 mars 2012 kl. 10:39

    Klart Björkman har en baktanke, det handlar ju om melodifestivalens fortsatta överlevnad. Vem som helst kan prestera bättre än Ranelid, till och med du & jag. Undertecknad kollar hans bedrövliga låt på youtube, läser löpsedlar och kollar finalen. Fast man egentligen inte bryr sig. Då har den där Björkman lyckats lite iaf och jag gick på det..

    SvaraRadera