onsdag 14 mars 2012

Min längtan är stor så stor...

Vilket också kan göras gällande för en av mina kroppsdelar, och nej jag är inte ute på sexuella våtmarker med detta, jag pratar om min mage så ni siktade lite för lågt... Till och med min chef sa att jag hade en gubbmage, ibland funderar man starkt på hemskheter, Vilken tur då att allas er älskade favoritskribent är en lugn och sansad herre.

Nu sitter det med stor sannolikhet många läsare som suckar och anser att jag ska träna. Givetvis ska jag göra detta, men jag har tagit ledigt från det just nu. Har tänkt vara träningsledig till efter påsk, men då ska det sättas igång rejält igen.

Nu, mina harhjärtade små slavar, ska jag luta mig tillbaka och se lite på slutspelshockey. Äntligen är hockeysäsongen intressant att bevittna.

För övrigt anser jag att TNE bör rakas med en slö skridsko!

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar