fredag 30 mars 2012

Den väg man vandrar på är ibland krokig och rak på samma gång....

Nej mina harhjärtade vänner, eder stora idol har inte tappat förståndet, inte mer än vanligt iallafall. Det där med i-landsproblem är ju lite av mitt mission här i livet, om ni klarar av en blandning av språket sådär. Det är inte alla förunnat att klara sån triviala språkbruk. På tal om triviala, trivial pursuit var länge sedan undertecknad spelade. Skulle det kunna vara en schysst förfest? Vin, öl och sprit i goda vänners lag med spel som berikar intelligensen och ger upphov till att håna förlorarna! Vad mer behöver man? Ni som anser att det vore ett trevligt sätt att spendera en förfest kan ju anmäla edert intresse så får vi se när ni får den inbjudan till mitt hem som ni så länge har suktat efter!

På tal om att sukta, nu är det fyra arbetsdagar kvar till avfärd mot huvudstaden för lite fotboll, ales, bitter, shopping och skratt. OCH NEJ!!!! Jag menar inte Stockholm, utan imperiets huvudstad London. Detta skriver jag medan jag hör Glassbilens hypnotiserande jingel någonstans i min stadsdel, denna stadsdel som allmänt blev benämnt "Beverly hills" sedan jag flyttat hit. Tidigare var det ingen status att bo häruppe, men det räckte med en världsstjärna för att det skulle stiga i värde.

Är det någon som överhuvudtaget förstår det som skrivs? Som förstår den storhet jag besitter? Som förstår hur mycket ni alla avgudar mig? För det gör ni, till er som förnekar detta vill jag bara säga en enda sak: Förnekelsen är första stadiet av ett beroende!

När vi ändå talar om beroende, jag anser att TNE bör visa sin undermåliga kropp i den här byn så det kan bli lite klass på det hela!

Nu återstår det enbart kaos, förödelse och mat av denna kväll!

/F

1 kommentar: