fredag 2 mars 2012

Dags att säga upp lite folk.

Jag gillar det inte, men jag måste tyvärr avskeda personal. Det är min hushållerska som får gå med omedelbar verkan. Givetvis har jag skälig grund för detta, innan någon representant från facket börjar larva sig. Hushållssysslorna har inte blivit utförda, ikväll tvingas jag att tvätta mina egna kläder. Kan ni tänka er något så hutlöst? Tvingas tvätta sina egna kläder, det finns löntagare som kan göra sådan eller hur?

Nej det här landet är på väg åt helt fel håll om ni frågar mig, förmögna män som undertecknad tvingas tvätta, städa och laga mat bara för att det finns något som heter minimilön och självaktning. Dessa fackföreningar och deras alltför tilltagna arbetslöshetskassor är ett hot mot samhället, folk börjar ställa krav.

Jag blir upprörd över detta, usch, ni har sabbat min helg era svin....

För övrigt anser jag att TNE bör tjänstgöra som golvmopp på offentliga toaletter....

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar