torsdag 22 mars 2012

Ett tack vore på sin plats...

Jag fick lite hjälp med publicitet idag, världens absolut skönaste tjej Jenny gjorde en pr-kupp med hjälp av Facebook. Till er som kommit hit på grund av Jennys lilla inlägg säger jag helt enkelt: Välkomna, ni kan tacka er lyckliga stjärna att ni har funnit fram till denna fantastiska blogg.

Ett stort tack vore på sin plats, till Jenny då. Ni som hittat hit bör tacka henne för att hon sett till att ni får läsa det som jag skriver, tänk om alla fick läsa mina ord, vilken underbar värld vi skulle ha då.

På tal om fantastiska texter, imorgon lirar Thåström på Flygeln här i Norrköping. Givetvis är undertecknad på plats när denne ikon kommer på besök, jag går dessutom i goda vänners sällskap och njuter av härlig musik, underbara texter och trevliga vänner!

För övrigt anser jag att TNE behöver fetta...

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar