lördag 18 september 2010

Livet som pånyttfödd

För er som varit med mig förut är det ingen nyhet, men för er oinvigda kan jag väl upplysa om att jag gillar dramaturgi. Gärna onödigt kraftig dramaturgi om jag får välja, men det är inte alltid man får göra det inte.

En sak som jag anser vara väldigt viktig är att man SKA gå och rösta, har man fyllt 18 år finns det inga som helst ursäkter för att inte ta sig till vallokalen. Väl i lokalen är det upp till var och en att välja vilket parti man vill lägga sin röst på, men lägg den för satan inte på Sverigedemokraterna. Jag håller helt med den skara kända idrottmän/kvinnor som i Aftonbladet går med ett öppet brev och uppmanar oss att stå upp mot rasismen. Läs mer om detta i artikeln som du finner här: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article7806663.

Nu väntar en dags förslappelse i tv-soffan då det ska avnjutas premier league.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar