fredag 17 december 2010

Thank god it's friday...

Det känns som om det alldeles nyss var måndag, ett antal försovningar senare var det helt plötsligt fredag igen. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, andelen måndagar är högre än fredagar. Åtminstone om man går på känsla, och det är jag bra på. Kvällen blir lugn med lite mat och tidig sänggång, morgondagen innebär en resa söderut för ett toppmöte. Hoppas att matchen speglar lagens placeringar, då kan det bli en riktigt trevlig match.

Har några vänner som ställer upp bra och finns till hands allt som oftast, jag tror inte jag tackar er nog för era insatser! Tack som fan till er.

/F

1 kommentar:

  1. You're going soft on me, you soppy bollocks. Hoppas nått av topplagen tacklar dig rejält, så du får lite kroppskontakt

    SvaraRadera