söndag 1 april 2012

Fredwurst kokar.....

Nej mina harhjärtade vänner, inte av ilska, av feber. Och redan då kan jag komma med nästa dementi, jag är inte sjuk. Jag har för bövelen resfeber, fyra arbetsdagar kvar sedan åker jag till Arlanda. En natts sömn där och sedan mot huvudstaden, om nu bara tiden ville gå lite fortare...

Däremot lite besviken på att jag fått in för få akronymer om lördagar, men det kanske kommer. Jag fick dock frågan om jag är gud, men det vill jag förneka. Jag är endast en ödmjuk predikant i den Fredwurstianska sekten, vars syfte är att sprida glädje till människor. Att upplysa om hur bra människor kan vara, och hur suverän och överlägsen allas eder fredwurst är.

Som alla religioner har vi självklart en antikrist, gissa vem... Givetvis är det den ondskefulla TNE som är antikrist...

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar