onsdag 4 april 2012

En salig blandning såhär på onsdagskvällen när en feber ersatts av en annan....

Ja mina harhjärtade vänner, det brinner i mig, en eld så skön att den får stanna en stund till. Jag hade feber igår och blev hemmavid för att vila, under dagen har febern släppt. Dock bara för att ersättas av en annan typ av feber, se där en låttitelsreferens - vilken grupp syftar jag på?

Jag har resefeber, till antikristen TNE:s förtret åker jag till London fredag morgon. Tillsammans med min gode vän, farbror "Tyra", ska det ses på fotboll, drickas ale och shoppas i huvudstädernas huvudstad. Ska bli skönt att komma bort ett tag och njuta av livet. Lämna Finspångs Hamnkvarter bakom sig och förlusta sig så som det anstår en predikant i den Fredwurstianska kyrkan!

Skulle kunna skriva oceaner av text som ni ändå bara skulle spy över, därför skonar jag er denna afton.

För övrigt anser jag att TNE bör skickas på semester i Säffle, iförd one-piece.

/F

1 kommentar:

  1. Som du har längtat efter denna resa och dag! Och hoppas du mår bättre nu. Have à nice trip världens bästa du.

    SvaraRadera