söndag 30 januari 2011

Nya tider, nya vägar...

Ibland kommer man till en punkt när man inser att det är dags att slå stopp. Jag har kommit till en insikt som skrämde så till den milda grad att jag var nära den slutgiltiga lösningen. Sedan bestämde jag mig för att försöka se till vad som var problemet, hur jag skulle göra för att komma i besittning över mitt eget liv. Jag har ingen patenterad lösning på problemet, men jag gör ett test. Jag har lämnat Facebook, kanske inte för gott, men ändå för stunden. Det har blivit dags att ta tillbaka kontrollen och inte binda mig kring en community så som jag har gjort på sistone. Sedan ska jag leva mitt liv, den som vill leva det med mig får vara den som tar initiativ. Vill man umgås med mig får man anstränga sig lite, jag tänker inte tjata på någon. Jag tänker inte foga mig efter alla andras tycke, jag lever här kom hit om du vill vara med.

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar