onsdag 29 februari 2012

Jag tror bestämt att jag blivit bortglömd...

Här kommer man hem och börjar kolla mediebruset efter nyheter, men vad får jag se? Jo en artikel där jag absolut förväntades vara med i texten, men nej då. Stora fina Aftonbladet hade visst glömt bort lilla mig i sin iver att publicera nyheter snabbt. Man blir ju för bedrövad på något sätt att det överhuvudtaget får gå till på det här sättet i samhället. Vad är det för reporter som gjort denna groda? Jag förväntar mig en offentlig ursäkt å det snaraste, en mycket påkostad sådan också. Aftonbladet, ni har sårat mig!!

För övrigt anser jag att Herr TNE bör vara den som såras....

Förresten, här kan ni se artikeln som gör mig upprörd: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article14450081.ab?teaser=true
Man måste betala för att se alla bilder, men rubriken borde hjälpa er på traven ändå!

/F 

1 kommentar:

  1. Nej alltså, jag är skeptisk. Mest för att ja, rund är en form, men det betyder inte att du är i form, och sen för att nej, jag är inte vältränad, så varför skulle jag vara sårad?

    SvaraRadera