söndag 26 februari 2012

Sunday bloody sunday

Ibland, men bara ibland, kommer jag på vilken fantastisk idé det var att köra en titeltävling i bloggen. Helt plötsligt fick man något att skriva om, eftersom föregående titel skulle avslöjas. Ni harhjärtade som inte var med mig på den tiden kanske undrar vad titeltävlingen gick ut på, det ska jag gladeligen förklara för er.

Det var helt enkelt så att jag valde en låttitel som titel på mitt blogginlägg, sedan skulle ni läsare ta reda på vilken artist eller grupp som gjort den låten som bär samma titel som mitt inlägg! Låter det komplicerat? Det är inte komplicerat det är busigt enkelt!! Givetvis måste man dela ut priser i en tävling och så blir givetvis fallet även i den här tävlingen.

Skulle ni vilja ha tillbaka titeltävlingen? Den kanske inte kommer i exakt samma format som den tidigare, men ändå?

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar