torsdag 16 februari 2012

Jag har aldrig hävdat att jag är bäst i världen....

Däremot hävdar jag bestämt att det inte finns någon som är bättre än mig. Har du svårigheter att läsa sanningen, har du inte riktigt förstånd nog att förstå det som står här? Sluta läs, sluta läs nu med detsamma, du kommer inte komma levande ur detta.

Om det ändå vore april så jag får resa hem, dit där man hör hemma, till huvudstadens pulserande liv. Där jag skulle kunna gå och dra fötterna efter mig, skapa texter som skulle få er att häpna, skriva ord som skulle få er att gråta av glädje, empati och sorg. Får tyvärr hålla tillgodo med korta besök och sedan längtan som infinner sig här på hemmaplan.

I afton väntar rinkbandy, på tal om skönt klingande poesi, eller nej det har inte alls med varandra att göra.
God afton min harhjärtade läsare
/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar