lördag 20 november 2010

And here we are again...

Satt i bilen ikväll med Thåström, nej inte artisten Thåström utan en polare som liknar honom, och pratade bloggar. Han är helt ointresserad, men hade snappat upp att en av våra gemensamma vänner hade en blogg. Jag började fundera på olika former av bloggar, eller typer vilket man vill. Jag funderade ganska länge och till slut hade jag slagit knut på min egen hjärna, inte för att det är någon större operation, men ändå. Nu sitter jag här hemma och skriver i en blogg som jag inte vet hur jag ska definiera. 

På tal om bra, eftersom jag nämnde Thåström, min vän Ida har en blogg och hade där en insändare inklistrad. Det är årets bästa insändare alla kategorier, ni beordras läsa den på följande länk: http://miraku.blogg.se/2010/november/den-dar-dottern-som-skulle-bli-slav-eller-hur.html

Nu ska jag sänka en Ardbeg och lite glass innan sömnen infaller.
För övrig anser jag att TNE bör förstöras.

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar