lördag 12 februari 2011

Ibland snappas en del upp som inte var riktigt meningen

Hade lite fika hemma hos mig idag, min kusin med familj ville se hur jag bodde eftersom jag flyttade hit nyligen (1½ år sedan). Mina päron kom förbi de också, med sig hade päronen en ny dammsugare. Anledningen till det? Jo jag skrev en statusrad på facebook häromdagen där jag jämförde min gamla dammsugare med en brakskit. Båda låter mycket och är lite lätt skrattretande, men det ger dålig effekt i längden.

Tanken från min sida var ju trots allt bara ett EMO-inlägg som skulle roa, men nu fick jag en ny dammsugare istället.

Min kusin med familj gav mig en fyndig liten grej, ett kylskåp som drivs via datorns USB. Då kan du hämta två öl i kylen, dricka den ena och ha den andra på kylning och slipper gå till kylskåpet lika ofta! Jag gillar tanken och uppskattar presenten, som dock måste kategoriseras som i-landsprodukt.

Nu är det matlagning som gäller,

F U man

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar