torsdag 3 februari 2011

Anonymitetens dagar...

Jag fick nog i lördags, det hade varit på gång ganska länge inom mig, men nu var det dags på något sätt. Önskar att jag kunde sätta fingret på en situation som utlöst det hela, men jag tror inte det går riktigt. Jag fattade dock ett beslut att lämna Facebook som användare, troligtvis inte för gott, men åtminstone för en stund. Inte många som saknat mig som det verkar. Ett fåtal har hojtat till och undrat vart jag tagit vägen, jag vill ge er ett svar.

Jag har fattat beslutet att leva mitt liv på min kant så gott jag kan! De som önskar dela livet med mig är välkomna, men jag tänker inte lägga energi på relationer längre. De som vill umgås med mig får helt enkelt göra det på mina villkor, utifrån mina premisser. Ni som inte vill ha med mig att göra, ska helt enkelt slippa mig, ni som vill vara med får helt enkelt se till att ta kontakt!

Till de som inte vill vara med säger jag bara: Adjö, trevligt att råkas.

/F

1 kommentar:

  1. Du fyller ju snart så det är väl därför du går under jorden =)

    SvaraRadera