måndag 28 januari 2013

Tåget som körde in i huset...

Snacka om framtida titel på en svensk b-film. Hur kom då jag, er älskade idol, att tänka på detta ikväll? Jo jag ser på nyhetssändningarna, främst för att känna att jag får något för min betalda tv-licens, men också för att få lite uppslag.

Vad får man då se på nyheterna 28 januari 2013, jo man får bevittna att två skidtränare vid en skidskola någonstans ovanför civilisationens gräns, en gräns som går strax söder om Upplands Väsby, har varit på porrklubb i Innsbruck. Lyckligtvis uttalar sig skolchefen har det inte varit några elever i Innsbruck vid tillfället, men hallå. Nu är ju frågan, hur tänkte grabbarna nu? För jag misstänker att det är manliga tränare, men det är mina fördomar. Att man går på porrklubb när man besöker Innsbruck är väl inget konstigt i sig, vad ska man annars göra i ett land som enbart består av alper, liftar och joddlare? Att man däremot väljer att betala med ett kort som skattebetalarna står för, känns det intelligent någon dag i veckan? Nej skamvrån för dessa båda tränare ett tag va? Nästa gång får ni skaffa arbetsgivare utan skrupler och skyldigheten att dela med sig av sina handlingar.

Sedan bärgade man idag då "tåget som körde in i huset", det var väl ändå på tiden? Ska det behöva ta en sån jäkla tid att få ut ett tåg ur ett hus? Lägg i backen och gasa, eller nej de anställda hade svårt med att lägga i rätta växlar ja.

Nej nu ska jag fortsätta planera mitt maktövertagande.

För övrigt anser jag att TNE bör få ett tåg...

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar