onsdag 30 november 2011

Turkos är dagens färg verkar det som...

Ibland är det riktigt roligt att vara er stora idol, mina tappra små harhjärtade beundrare och beundrarinnor. Hade en tung start idag, kuddens attraktionskraft var alldeles för stark och det blev stress från start. Dock skulle dagen utveckla sig riktigt bra, det gällde bara att ge det lite tid.

Jag försökte styra upp biljetter till Springsteen i Göteborg 27 juli, men det ville sig inte riktigt. Som tur är fick jag en snabb hint när det släpptes en konsert till 28 juli, så dit har jag biljett nu. Härligt att få skåda "The boss" igen, men inte nog med detta. Imorgon släpps pre-sale till konserten i Hyde park 14 juli, gissa om jag ska försöka få plåtar till den också.

Var sedan och handlade och insåg att ICA Maxi hade turkosa veckor på husgeråd, allt var turkosfärgat....

För övrigt anser jag att TNE, bör få gå på plankan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar