onsdag 23 november 2011

Hipp hurra.....

Idag var jag på gymet en sväng och det är ju där man får inspiration att blogga, så också denna dag. Själva gympasset i sig är inte alls intressant i sammanhanget, nej det var efter passet jag fick en sån där tanke igen...

När jag står och byter om hör jag en av de andra grabbarna i omklädningsrummet stå och vissla, vilket i sig inte är något konstigt. Trudelutten som denne visslade på var dock titellåten från Bumbibjörnarna. Nu kan jag inte bestämma mig för vad som är grejen med denna observation, är det att personen på gymet visslade bumbibjörnslåten, eller är det att jag kunde identifiera den ganska fort och sedan dess haft låten på hjärnan?

Ni ser ju att det är väsentliga frågeställningar som ställs fram hos mig. Har ni svar på frågorna?

/F

1 kommentar:

  1. Du visar bara på att både du och killen på gymet är fullt normala individer =) Sämre trudelutt finns att nynna på! Jobba en dag på förskola så har du Man boy på hjärnan sen!

    SvaraRadera