tisdag 27 december 2011

När någonting som borde göras inte görs

Det är på det viset, mina harhjärtade supportrar, att jag borde skriva oftare i min blogg. Det är faktiskt som så att det har en positiv effekt på samhället när jag skriver. Sjukskrivningarna ökar, försäljningen av antidepressiva läkemedel skjuter i höjden och psykologerna tvingas jobba övertid.

Detta är naturligtvis inte min avsikt och jag vill skriva oftare och bättre, men läkemedelsindustrin gör allt den kan för att hindra mig från att skriva mina rader som får omvärlden att må så mycket bättre. Dessa ondskefulla börsnoterade läkemedelsjättar vill såklart sälja sina varor i allt större kvantiteter och ser därmed till att världens befolkning berövas på det som får dem att må bra.

Exemplen är många, det är inte bara min blogg de saboterar genom att ta kål på min kreativitet. De ser dessutom till att snön lyser med sin frånvaro och som om inte det vore nog ordnar man fram en storm som sätter folk utan ström.

Nej skämmes, skämmes ta mig tusan. Jag ska göra allt jag kan för att förbättra mig och ge er lite glädje med jämnare mellanrum.

För övrigt anser jag att TNE är en soprot utan konkurrens på soprotshimmelen.

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar