tisdag 28 juni 2011

Heartbeats

Och nej, även om vi rör oss TNE:s träskmarker vad det gäller musik, det är inte en titeltävling. Jag har inte mycket annat att skriva om för närvarande. Eller jag kan väl skriva en massa dravel, men jag satsar som ni vet på kvalitet istället för kvantitet. Jag har semester den här veckan, skönt att ladda batterierna lite, men på måndag ska jag tillbaka i tjänst igen. Är alldeles för rastlös för att ha semester tror jag. Har dock lite planer för dagen trots min semester, inga roliga planer idag dock. Imorgon ska jag till banken och skriva papper, ska bli bostadsrättsinnehavare i september. Räkna med att jag vill ha hjälp att bära grejor i flytten!!!

För övrigt anser jag att sommarvärme är överskattat, man blir ju svettig.

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar