måndag 25 april 2011

Tigerrandig hjältesaga...

Under avdelningen udda rubriker tävlar jag idag med ett djuriskt tema. Som de nyfikna djur ni är, funderar ni ju alla på vad som föranleder denna rubrik, och som den ledstjärna jag är vill jag givetvis utveckla detta för er. Under den senaste tiden har jag latat mig, njutit av livets goda och helt enkelt skapat en liten större mage än vanligt. Alla ni som har en liten pluffsigare mage vet vad som händer när man sätter sig ner, för er andra kan jag meddela attdet bildas små veck på magen.Detta fenomen drabbar min mage för tillfället och de senaste dagarnas ledighet har lett till att jag fått tid att sitta på balkongen och läsa. Vad har nu dessa två saker med varandra att göra undrar ni? Jo solen ligger på mot min balkong vilken bränner min hud en aning, detta leder till att när herr Ö sedan reser sig upp är hans mage randig. Inte sådär coolt tigerrandig dock, utan det skiftar mellan grisrosa och kritvitt. Vissa människor ska nog helt enkelt inte vistas i solen...

Nu dags att ladda för dagens löprunda.

/F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar